08.

Ako se neko sjeća, nedavno sam pisala o svojim "bivšim" prijateljicama i kako to prijateljstvo prekinulo. Eh sada, jedna od njih me jutros pozvala na kafu. Trebamo ići poslijepodne i ja evo čitavo jutro kontam šta da joj kažem. Da li da pričam kao da se ništa nije desilo, da nastavimo tamo gdje smo stale, da bude samo radi reda kafa ili da kažem sve što me mučilo, koliko su me povrijedile sa nekim svojim postupcima, kako sam se osjećala, šta sam sve nakon toga čula ? Kao da idem na prvi sastanak, a ne na kafu sa prijateljicom. Ne znam zašto se toliko opterećujem oko svake sitnice.

4 komentara

  1. jučer sam pročitala nešto što bih možda mogla iskoristiti za ovu situaciju. radi se o ranjivosti i hrabrosti. kako se čovjek ponaša kad se nađe u situaciji gdje je ranjiv, osjetljiv, gdje može pokazati svoje emocije i ono što duboko osjeća i kako svi mi bježimo od tog, skrivamo se iza svojih oklopa da ne bismo pokazali kako nam je stalo ili kako nas je nešto dirnulo i povrijedilo. hrabrost znači usuditi se i otvoriti svoju dušu, da, izložiti je riziku da bude povrijeđena i “pročitana”. dok se bojimo razočarenja, skrivajući se, propuštamo divna iskustva i emocije doživljavajući baš ta razočarenja. upoznajemo ljude i sebe. želim da znaš da smo svi sigurno bili tu ili jesmo tu. razočarani, u dilemi. kakav god korak da napraviš, bitno je da ostaneš što jesi, bez pretvaranja. budi hrabra da budeš ti. ako si uvrijeđena ne trebaš pokazivati kako nisi. zašto? jer to drugi od tebe očekuju. da budeš jaka i bezosjećajna. istina je, ljude ponekad privlači to što si nedodirljiva i čvrsta na svojim nogama, ali takvi ljudi te nikad neće poznavati nit biti dio tvog života, jer i ti i ja, svi mi znamo da smo samo nesavršena mala bića, željna nekoga s kim ćemo moći biti otkriveni i slabi.

    i zato, ako smatraš da ti je prijateljica vrijedna da te zna “bez maske” onda nemaš šta razmišljat. pokaži šta osjećaš. pravi prijatelj zaslužuje toliko i sam će pokazati isto. ako misliš da nakon svega ipak nije vrijedna, onda sama odluči kako ćeš da postupaš. :))

Komentariši