04.

Jutros krenula na fakultet i usput da bacim smeće, kad nad kontejnerom stoji čovjek, traži nešto, vjerovatno flaše.
Kada sam ga vidjela, nešto mi se u stomaku steglo. Od muke bih najradnije onu vreću nosila do fakulteta da bacim.
Ugleda od mene, skloni se u stranu, okrenu glavu, ja bacih i on se vrati ponovo da traži.
Nije to bio prvi put da sam vidjela nešto tako, ali svaki put iznova me pogodi.
Sramota me bilo zbog one moje vreće, sramota zbog njegove sitacije, sramota što neko na takav način preživljava, sramota zbog ove države u kojoj živimo.
Prvo što sam rekla nakon toga je bilo : Jebem te državo.
Ali nije država kriva, krivi su oni koji je vode, koji uzimaju milione..
Ne volim te političke teme, nit se nešto posebno u to razumijem, ali ne vidim druge krivce za ovo sve.
Znam ja da ima ovakvih sitacija i u drugim gradovima i u drugim državama, ali ne mogu podnijeti da se ovo dešava ispred vrata.

3 komentara

  1. Da drzava igra ogromnu ulogu… ne samo za ove potpuno siromasne vec oni nas unistavaju na svakom mogucem polju. Najgore mi je kad vidim današnju omladinu. Iphone u ruci propuh u glavi i idem ja niz ulicu kao paun.. Cast izuzecima kojih je malo. Neka, tako cemo svi kolektivno niz ulicu pa u provaliju

Komentariši