:)

Za nekih mjesec dana će nam treća godišnjica. Sinoć sam do dva sata tražila neku inspiraciju po netu, šta da mu kupim, napravim, ali nisam ništa našla. Voljela bih kada bi to bilo nešto orginalno, al’ stvarno nemam ideju. Ipak tri godine je dug period, tako da sam ispucala ono klasično ( košulje, parfemi.. ). Zadnjih nekoliko tih bitnih događaja praktikovali smo uzeti jedno drugom nešto što nam je baš potrebo, a eto nikako ne možeš da halališ pare, uvijek ima nešto preče, pa bude onda tako lakše u timu.
Glavni prijedlozi po forumima su "pokloni mu sebe", ali da se razumijemo, nismo u toj fazi, tako da to otpada.
Ako nekome naleti val inspiracije, nek piše !

3 komentara

  1. Napravi mu tortu, popuni album sa vašim slikama? Ja sam ubijeđena da je puno lakše naći poklon za ženu nego za muškarca. 😀 Na kraju krajeva, šta fali i da ponoviš nešto? Može imati više košulja od tebe, nećeš mu kupit istu. 😀

  2. @ fovea oo da i ja sam sigurna u to i onda kažu žene komplikovane 😀 aa hvala ti puno na prijedlogu, sviđa mi se 😀

    @ der Steppenwolf super je stranica, baš ti hvala 🙂 nadam se da ćemo uspjeti nešto naći 🙂

Komentariši